Mátra 40 - 2019 teljesítménytúra terv Nyugati Mátra Mátra 40
2019. április 16.

Mátra 40 - 2019

A napokban ellátogattam a muzsla.hu oldalra csak úgy kíváncsiságból. Nagyon megörültem mikor láttam, hogy 2019 július 6-án megrendezik ezt a családias hangulatú teljesítménytúrát. Egy bejegyzésben részleteztem miért is olyan kihagyhatatlan számomra ez a túra. Aki egy olyan teljesítménytúrán akar részt venni, ami igazi ízelítőt ad a mátrai hegyek emelkedőiből és a kevésbé ismert Nyugati-Mátra tájaiból az vegyen részt ezen az eseményen, csak ajánlani tudom.

A túra jelvénye is magáért beszél (4. teljesítésért járó jelvény).

matra_40.JPG

És egy fotó, csak úgy kedvcsinálónak. A képet 2018-ban készítettem Ólom-tetőn úton Nyikom-nyereg felé. Ebben az évben nem volt ilyen túra, ezért "megrendeztem magamnak" :

olom_teto.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matra.blog.hu/api/trackback/id/tr3014767604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása