Geocaching a Mátrában
2016. december 20.

Geocaching a Mátrában

A Mátra 52 pontok összeállításakor sok-sok térképet és könyvet átnéztem, tanulmányoztam. Az interneten is böngésztem, érdekes helyek után kutatva, majd egyszer rátaláltam a geocaching.hu oldalra (ismertem már régebbről, de mivel nem rendelkeztem megfelelő GPS készülékkel, nem is keresgéltem a ládákat). Úgy tűnt, hogy számos láda felkeresésre érdemes helyen van. Hirtelen felindulásból elhatároztam, hogy felkeresem a Mátrában található összes pontot.

A geocaching.hu oldalon 2016 decemberében az alábbi ládák szerepeltek:

geocaching.png

Hagyományos láda: 72 db

Multi láda: 22 db

Virtuális : 13 db

-------------------------------------------------

Összesen: 107 db felkeresendő láda.

A bejegyzés trackback címe:

https://matra.blog.hu/api/trackback/id/tr7812059799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása