Tugár-rét nyár elején rét Mátrapont 3
2018. május 18.

Tugár-rét nyár elején

Két hónappal ezelőtt kerestem fel először a Tugár-rétet, a túráról írtam egy részletes bejegyzést. A látvány és a kaland miatt elhatároztam, hogy minden évszakban meglátogatom ezt az eldugott természetvédelmi területet.

Egy hosszabb túrám alkalmával Fallóskútra érkeztem. Azonnal eszembe jutott a Tugár-rét, és habozás nélkül el is indultam felkeresésére. A települést elhagyva, néhány méter után egy kisebb réten vezetett át a földút. Meseszép fák és virágillat fogadott, csak úgy kapkodtam a fejem, hogy melyik fát is csodáljam.

Ezen a kora nyári délutánon a rét egészen más arcát mutatta. Most sikerült a legészakibb csücskébe is elsétálnom, és megelégedve láttam, hogy a télen jól gondoltam, a monográfia hátoldalán lévő kép itt készült:

tugar_ret_nyar.JPG

Tugár-rét (a monográfia hátoldalán lévő szereplő táj)

tugar_ret_bejarat_2.JPG

télen eddig a fáig jutottam

Nagyon várom az őszi találkozást ezzel az ezerarcú réttel.

A Tugár-rét nyáron is 3 Mátrapontot érdemel:

3_pont.png

A bejegyzés trackback címe:

https://matra.blog.hu/api/trackback/id/tr413908804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása