Mátra 40 teljesítménytúra elmarad
2018. május 07.

Mátra 40 teljesítménytúra elmarad

A hétvégén ellátogattam a muzsla.hu oldalra, kíváncsi voltam mikortól lehet jelentkezni a Mátra túrákra, van-e változás az útvonalban. A jelentkezés helyett hatalmas piros szöveg fogadott: a Mátra 60 40 30 15 teljesítménytúra 2018-ban elmarad.

elmarad.jpg

Lassan két éve, hogy felhagytam a teljesítménytúrákkal, melyről részletesebben itt írtam. A Mátra 40 volt az egyetlen amire 2017-ben elmentem, mert azt nem tudtam kihagyni. Idén is ez az egyetlen esemény szerepelt a listámon. Remélem, hogy ez tényleg csupán 2018-ra igaz, és jövőre (vagy akár ősszel/télen) ismét megrendezésre kerül ez a családias hangulatú, jól szervezett túra.

Idén egy forró szombaton elindulok az útvonalon, és remélem, hogy a segítőkész, mentaszörppel kínáló pontőrök nélkül is tudom teljesíteni a távot.

Nagyon drukkolok a szervezőknek, hogy az eléjük gördített akadályokkal meg tudnak küzdeni!

A bejegyzés trackback címe:

https://matra.blog.hu/api/trackback/id/tr713898596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása