Flickr - Mátra csoport fotó flickr
2017. december 18.

Flickr - Mátra csoport

Túráim során sok-sok fotót készítek az általam érdekesnek ítélt helyekről, dolgokról. Az elkészült képek csupán töredékét osztom meg a blogon, a többit eddig csupán a laptopom merevlemezén őrizgettem. Nincs különösebb művészeti értékük, de azért én sajnálnám, ha egy esetleges meghibásodás miatt elvesznének. Ezért kerestem egy fotó tárolási megoldást. A FLICKR-re esett a választásom. Itt nem csupán tárolni lehet a képeket, hanem meg is lehet osztani. Sőt a megosztásnak van egy külön formája a csoport. Én is létrehoztam egy csoportot: Mátra. - milyen más csoportot hozhattam volna létre :) - Ide várom a mások által érdekesnek ítélt fotókat lehetőleg GPS koordinátákkal ellátva. Remélem osztotok meg olyan helyeket melyek még nem szerepelnek a listámon.

Vályús-kút romos vadászkunyhó

A bejegyzés trackback címe:

https://matra.blog.hu/api/trackback/id/tr8913415725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása