52 felkeresendő hely 52 umap
2016. november 03.

52 felkeresendő hely

A Mátra blog célja bejegyzésben részletesen ismertettem a Mátra 52 pont létrejöttét. Térképek nézegetése, könyvek tanulmányozása közben kijelöltem 52 olyan helyet melyet fel fogok keresni. A helyek között szerepelnek várak, kilátók és szent helyek is. A részletes lista: Mátra 52.

Az 52 pont kijelölése közben elhatároztam, hogy az összes nevesített fát és sziklát is fel fogok keresni.

[A 36-os helyet már meg is néztem :) (Bodnár-kő, Gondház-kő és Pezső-kő, részletes ismertető hamarosan.]

A listán szereplő pontok az alábbi térképen láthatók.

Teljes képernyő

Minden pontról részletes leírást készítek, sok-sok fotóval. Ismertetem a felkeresés útvonalát és a tapasztalatokat. Elöljáróban csak annyit, hogy sokszor le kell térni a jól jelölt turistaútvonalakról.

A bejegyzés trackback címe:

https://matra.blog.hu/api/trackback/id/tr2011927233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása